Van nálunk a hallban egy régi, kopott tetejű asztalka, amit mindig jótékonyan fed a kockás terítő. Régi álmom, hogy a potpourri-tároláson kívül valami nemesebbre is fel tudjam használni... Mivel a hall nálunk a vendégfogadó sarok, olyan funkcióra gondoltam, ami család és/vagy barátok érkezésekor különösen hasznos.

Az asztalka tetejét kicsit megcsiszoltam, alkoholos filccel előrajzoltam, akril- és fafestékkel festettem, vizes bázisú lakkal háromszor átkentem. Négy oldalára öntapadós mágnescsíkot ragasztottam.

Még 93 db söröskupak hibádzik. Felajánlók cserébe:

1. benevezhetik a nevük kezdőbetűjét;

2. jöhetnek játszani!!!!!! :D

SAM_0526.JPG

SAM_0531.JPG

 

https://www.facebook.com/pages/ReBelle-m%C5%B1helynaplova/281304622007597?fref=nf

 

Címkék: recycling scrabble söröskupak akrilfesték asztal felújítása

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelle.blog.hu/api/trackback/id/tr146076403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása