Zsáklak karácsonyra

 2018.11.25. 21:15

Kilencéves gyerekem évek óta létezik a HP- és a LOTR-világok bűvöletében. Ennek megfelelően, mikor feltettem a kérdést, hogy minek örülne karácsonyra, rávágta, hogy gyűrűkurás vagy heripotteres legónak... Na most a Legendás állatok-széria miatt a HP-legók még csak-csak mennek, még ha horror áron is, de Gyűrűs ura-legót vadászni már-már extrém sport kategória. 

Így született a következő munkamegosztás: keresztanyja ebayezik neki néhány legóhobbitot meg egyéb lególényeket Középföldéről, én pedig elkészítem hozzá Zsáklakot.

Karton alapra papírmaséból készítettem el a buckát, majd száradás után bevontam műfű hatású dekorgumi lapokkal. Spatulából, kartongurigákból, műbőrből, parafa dugóból készült ajtó, ablak, kövekből raktam ki kerti utat, lépcsőt. Kövekből, dugóból, gurigából és spatulából készült a kút és a kerti bútorok, miniatűr könyvvel, madártollal a kisasztalon. Drótból fát hajlítgattam, ágaira dekorgumiból kivágott leveleket ragasztottam. A terep egyenetlenségeit, a ragasztási pontokat mohával takartam. Modellezőpasztából készítettem kis korsókat, amiket akrillal festettem, lakkoztam, majd szárazvirágokkal tölttötem meg. Egy régi, rossz karórából lett kültéri falióra. Na és persze nem maradhatott el Baggins feliratú postaládú, valamint a "No admittance..." tábla sem.

1_2.jpg

Címkék: parafa dugó dekorgumi papírmasé spatula hobbitház szárazvirág papírguriga Lord of the Rings modellezőpaszta Gyűrűk ura modelling clay popsickle stick Zsáklak Bagend

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelle.blog.hu/api/trackback/id/tr314392914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása