Fiam első rajzfilm-szerelme a Hupikék törpikék volt - és a rajongás a mai napig tart, minek következtében rendkívüli mennyiségi törpös encsembencsem gyűlt össze otthon. Gondoltam, kapjon most a 6. szülinapjára egy ehhez méltó tárolót is a relikviákhoz. Fázisfotóim nincsenek, csak a kész dobozt tudom mutatni, de röviden:
- Kivágtam kartonból egy nagyobb körlapot. Egy nejlonharisnya egyik lábának végét levágtam, ráhúztam a körlapra.
- Nagyobb hungarocell-darabokat tömtem a harisnya alá, "sátrat" alakítva ki a körlap tetejére.
- A harisnya alatt fennmaradó részt kitömtem dugig apró hungarocell-golyókkal, és addig "gyúrtam", amíg nagyjából gombakalapot nem formázott.
- Papír zsebkendőket rétegjeikre cincáltam, és decoupage ragasztóval beborítottam az egész harisnya borította gombakalapot.
- A gombakalapot száradás után ráöltögettem egy fonott szalmadobozkára, majd az egészet megfelelő színre festettem, lakkoztam.
- Végül találtam otthon (mik nincsenek itthon!) egy kicsi várat (templomot?) hungarocellből - kettévágtam, festettem, ragasztottam, lakkoztam, és így lett a két feléből a kémény és az erkély.

Teljes siker!

11079639_10205970843806214_173524653501657804_n.jpg

 

Címkék: decoupage Hupikék törpikék gombaház

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelle.blog.hu/api/trackback/id/tr667390220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása