A reklám helye: eredetileg csak 60 db névtáblát akartam venni a szegedi Maros utcai papírboltban, amikor pénteken beficcentem, de mindjárt a festékeknél sokkolódtam, látva, hogy a legkülönfélébb színű (jellemzően őszies árnyalatú), 100 ml-es akrilfestékek kaphatók 59 Ft-ért!!! Névtáblát feledve, elvetemedve vettem rengeteget. (Ezüst, réz, sötétzöld, antik szürke, olajzöld, fekete, narancs, kétféle kék stb.) Meg még vettem modellezőpasztát, majd oviból kijövet Marcival gyűjtöttünk egy erdőnyi lehullott falevelet, és otthon rögtön neki is láttunk a pepecselésnek. 1db levél, 1/3 csomag modellezőpaszta és némi rézszínű akrilfesték felhasználásával ez lett:

SAM_0254.JPG

SAM_0258.JPG

SAM_0256.JPG

(Marci ugyanilyet készített kékben :) )

FB-oldal: https://www.facebook.com/pages/ReBelle-m%C5%B1helynaplova/281304622007597?fref=ts

Címkék: ősz falevél tál autumn decoration akrilfesték modellezőpaszta

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelle.blog.hu/api/trackback/id/tr65565552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása