Ezt azért mutatom meg, mert nagyjából egészében ez volt az, amitől a jelenlegi otthonomat otthonnak kezdtem érezni (és mert naaagyon büszke vagyok rá... :). Úgy indult a dolog, hogy szükségem volt sürgősen könyvespolcra. Szereztem is szuper polcot, többet is, de két igen hosszú, masszív, gyönyörű darab is volt köztük. Gondoltam, hogy akkor már tartsa is őket valami, és legyen hozzá különleges a hálószobám fala. Így lett a fa, mert az olyan trendi, meg klimtes, meg életfás meg minden. Akrilt maszatoltam fel a falra, kis ecsettel, a leveleket kókuszrost papírból vágtam ki (mert az milyen menő már!... és milyen drága:((). kétoldalú ragasztóval applikáltam fel. Utána jöhetett is a polc! Az alsó ágra került végül a tojástartóból eszkábált bagoly.

sd8.jpgsd9.jpg

Címkék: falfestés életfa tojástartó

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelle.blog.hu/api/trackback/id/tr365403736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása