Jó játék az ex libris!

 2015.04.22. 22:24

Nagyon régóta vágyom már saját ex libirsre. Végre találtam akkora darab radírt, amivel már érdemes volt nekifogni a faragásnak (egy pici vésővel és egy hegyezőből kiműtött pengével). A bevésett minta története hosszú, egy pszichodrámás élményből származik - az eredménnyel elégedett voltam (most már csak rendes bélyegzőpárna kellene hozzá!).
Vérszemet kaptam, csináltam egyet Marcinak is. Sajnos az enyém jobban tetszik neki... de azért megtartja :) Szerintem menő elsős tankönyvekbe saját ex libirst nyomdázni...

 

sam_1132.JPG

sam_1133.JPG

 

Címkék: nyomda ex libris radírfaragás

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelle.blog.hu/api/trackback/id/tr127390340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása