Ki jön játszani...?

 2015.04.22. 22:54

A Scrabble-özéshez megfelelő hangulat és légkör biztosítása szempontjából sarkalatos kérdés a hall megfelelő megvilágítása... ami alapvetően nem nagyon van, se ablak, se villany, legfeljebb ronda csíptetős lámpa, már amikor ég egyáltalán. Szóval ha már ilyen fatengelyes az egész, gondoltam, hozzuk ki ebből a maximumot, és együk gyertyafény mellett a sós mogyorót játék közben. Pici, dekupázsolható fadobozt bekentem jó félcenti vastagon glettel (még pont maradt annyi a fürdőszoba-plafon meggyógyítása után), és belenyomkodtam Adrián gyűjtött kagylókat, csigákat, köveket (kerekre csiszolt sörösüvegdarabot). Miután megszáradt, a doboztetőre csavaroztam egy sörösdoboz-nyitófület (így már csak tizenegyezer-nyolcszáztizenöt darab maradt, köszi, Bea :D ), és felszögeltem az egész hóbelevancot a hall és nappali közti ajtófélfára. Ilyen lett:

sam_1108.JPG

Ki jön játszani?

Címkék: kagyló kavics csigaház glett sörözdoboz nyitófüle fali mécsestartó

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelle.blog.hu/api/trackback/id/tr457390554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása