Ilyen volt, ilyen lett

 2014.04.24. 00:04

Kolléganőm (édesapja) lelkesen gyűjtöget nekem sörösdoboz-nyitófüleket (csak legalább nyugdíjas éveimben legyen majd elég időm behorgolni őket!).

Az volt Bea kérése, hogy nyitófüles ajándékot kapjon születésnapjára.

Anyagköltségét tekintve születésnapi minimálprojekt - az alábbiak felhasználásával készült:

- 2 db nyitófül

- kb. 1,5 m fehér fonal

- kb. 1 m piros cérna

- egy 20 centis faágdarab (fügefa)

- tojásfesték

- 1 pár fülbevalókapocs

10301519_388793497925375_6159770571273555464_n.jpg

A fügefaágat (Szüleim kertjében vágva) metszőollóval karikákra szeleteltem, megszárítottam, majd a húsvéti tojások mellé pár percre beáztattam a festőlébe.

A 2 nyitófület fehér fonallal körbehorgoltam, majd a megszáradt piros faágszeleteket piros cérnával rávarrtam. A nyitófülek tetején a kis likas leffentyűt felhajtottam, és belemaceráltam a fülbevalókapcsokat. Ilyen lett:

SAM_0542_1.JPG

https://www.facebook.com/pages/ReBelle-m%C5%B1helynaplova/281304622007597?fref=nf

Címkék: újrahasznosítás crochet recycling fülbevaló earring horgolás sörözdoboz nyitófüle

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelle.blog.hu/api/trackback/id/tr896075799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása