Beák, csigák és rózsaablak

 2013.10.28. 00:14

Két hete a szüleim beszabadultak egy afféle virágkötős-dekoros boltba, és élményekkel tele kerültek elő onnan. Sőt már a boltból felhívtak, hogy nekem kéne ott lennem és dorbézolnom, mert hát wow. Aztán hoztak egy kis csomagot nekem, tele azzal a termékkel, amit a legegzotikusabbnak tartottak: szeletekre vágott tengericsiga-házakkal. Ami persze tényleg izgi - de mit csináljak egy kilóval...? Na de szinte azonnal rá is jöttem, hogy mit is :)

Csakhogy.

Úgyhogy akkor mégsem.

Viszont a héten kaptam Printker-utalvány ajándékba (special thanks to Beák!), és vettem üvegfestéket, egyebek mellett (de arról majd később). És pricc-pracc-prucc, kész a lakótelepi rózsaablak (bár az egyik képen mintha domboldalra nézne az ablak, és nem Tarjánra...:P).

SAM_0265.JPG

SAM_0268.JPG

(FB-oldal: https://www.facebook.com/pages/ReBelle-m%C5%B1helynaplova/281304622007597?fref=ts)

Címkék: csigaház matricafesték

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelle.blog.hu/api/trackback/id/tr765602268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása