Nagyon megmozgattak a mostanában keringő iskolakezdéses projektek, különösen az újrahasznosított anyagokból készült asztali írószertartók. Noha 21. éve indul nekem is a tanév, nem vagyok rászorulva ilyesmire, a fiam meg egyelőre még kimarad a tanévkezdéssel járó macerákból - nem volt rá tehát különösebb okom, hogy belevágjak én is. Eddig! De az egyetlen nyár alatt abszolvált kétszeri munkahelyváltás meghozta a gyümölcsét ezen a téren (is)! :) Hétfőn beköltöztem az új irodába, megkaptam az új íróasztalomat, holnap jönnek még kütyük is a tetejére, elérkezett hát az idő az írószertartó megkomponálásához. Ezúttal kizárólag a szelektívszemetes zsákból dolgoztam: egy - sejtésem szerint valaha kaputelefonszekrény-ajtókét funkcionáló - deszkalapból, 3 vécépapírgurigából, egy konzervdobozból, egy teásdobozból és egy tojástartóból készítettem eztet itten, festés akrillal. Hurrá, várom a holnapot!!! :D

SAM_0157.jpg

(FB-oldal: https://www.facebook.com/pages/ReBelle-m%C5%B1helynaplova/281304622007597?ref=ts&fref=ts)

Címkék: újrahasznosítás hulladék recycling teásdoboz tojástartó írószertartó konzervdoboz vécépapír-guriga

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelle.blog.hu/api/trackback/id/tr135506728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása