Vissza az alapokhoz!

 2013.08.13. 09:20

Ilyet már nagyon régen akartam csinálni!!! Csak hozzákezdeni volt nehéz, a villanykörte kibelezése feladta a leckét. Onnantól viszont simán ment minden, egy régi habverő fémdrótjából fémfűrésszel vágtam egy megfelelő darabot, és fogóval hajlítottam a körte köré. Fonalból vágott darabkákat ragasztópisztollyal ragasztottam a drótra, és az egészet körömlakkal zöldre festettem. A leveleket, bogyókat szintén körömlakkal illetve üvegfestékkel készítettem. Egy régi lámpabelet tettem a mécsesbe, amit egy csavaralátét tart meg a villanykörte szájánál, hogy ne essen bele.

1098047_10201501417593352_508209253_n.jpg

(FB-oldal: https://www.facebook.com/pages/ReBelle-m%C5%B1helynaplova/281304622007597?fref=ts)

Címkék: újrahasznosítás villanykörte hulladék izzó mécses

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelle.blog.hu/api/trackback/id/tr225458564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása