Az elmúlt egy év során a(z egyik) legnagyszerűbb ajándék, amit kaptam, két strucctojás volt.  Még nem oldottam meg igazán azt a problémát, hogy mivel tudnám szépen és biztonságosan elvágni/fűrészelni a héjat, viszont gravírozni remekül lehet! Csak az egyiket tudom megmutatni, mert a másikat elajándékoztam. Illetve vissza:) Tojáshéjjal festettem mindkettőt, ami egyrészt - szerintem - szép, másrészt viszont annyira nem egyenletes, hogy lámpaburaként is jól mutasson, bár a gravírozás erős égő mellett nagyszerűen érvényesül! Úgyhogy ezen még dolgoznom kell... Szóval ha van otthon egy (két... három... sok) strucctojásod, amivel IGAZÁN nem tudsz mit kezdeni, ne habozz szólni!!!

64330_10200637354072304_1188487367_n.jpg

FB-oldal: https://www.facebook.com/pages/ReBelle-m%C5%B1helynaplova/281304622007597?fref=ts

Címkék: gravírozás strucctojás tojásfestés hagymahéjjal

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelle.blog.hu/api/trackback/id/tr485445341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása