Horgolt öv sörisszáknak

 2013.08.02. 01:36

Amikor a fiam először látott sörözdobozfüleket virág alakban összehorgolva, azonnal vad "fülgyűjtésbe" kezdett, és rendíthetetlenül ostromolt, hogy mi is készítsük el a saját virágunkat. Ennek azonban volt egy elég komoly akadálya: sosem tudtam horgolni. Aztán karácsony táján - miután megosztottam a problémámat a munkahelyemen - egy kolléganőm hozott horgolótűt és fonalat, megmutatta, miként tudom körbehorgolni a nyitófüleket, és nagy kínlódások közepette elkészítettem az első virágot. (Bár megvan még, inkább nem osztom meg.) Azóta elég sok mindent horgoltam (körbe/össze/szét/agyon), és nagyon megszerettem ezt a műfajt. Végül arra jutottam, hogy az ipari mennyiségű nyitófüllel is kezdenem kellene végre valamit. Bár, mint menet közben kiderült, a látszat ellenére annyira mégsem ipari mennyiség, hogy nagyobb objektumot össze lehessen rakni belőlük, de - nagyjából a készlet feléből - elkészült ez az öv:

970018_10201433029483692_2124800196_n.jpg

Címkék: újrahasznosítás öv horgolás sörözdoboz nyitófüle

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelle.blog.hu/api/trackback/id/tr875439199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása