Családi mágnestábla

 2013.07.20. 20:31

Bár fényképen keveset mutat, ez az egyik legkedvesebb munkám. Fiamnak készült a karácsonyra ez a mágnestábla - pontosabban az ahhoz tartozó kiegészítők; a 40x60-as mágnestáblát a táblafilcekkel papír-írószerben vettem. Ugyanott szereztem be a méretre vágható, öntapadós mágneslapokat, amelyekből először a betűk készültek el. Ezután elővettem a családi fényképalbumot, és a fiam életében fontos személyekről kerestem teljes alakos fényképeket (illetve egyet róla is). A figurákat körbevágtam és a hátukra szintén megfelelően körbevágott mágneslapokat ragasztottam.

Az ajándéknak óriási sikere volt: bármit el tudunk játszani vele, a szereplőknek tetszőleges hátteret tudunk rajzolni pillanatok alatt, majd egy mozdulattal letörölni, újrakezdeni. Rajzoltunk már utazást, dzsungelexpedíciót, családi vacsorát, játszóteret, lovaglást... - valós és kitalált helyzetek sokaságát valósítottuk már meg így a táblánkon. Esténként megrajzolhatjuk a figurák ágyát, és belefektethetjük őket. (A fotópapír azért is nagyon jó, mert a táblafilc letörölhető róla.)

sd3.jpg

Címkék: játék fényképek mágnestábla

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelle.blog.hu/api/trackback/id/tr155416653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása