Mindenféle fogasok

 2013.07.13. 21:25

Költözéskor számos kallódó deszkát, lécet, sehova nem passzoló bútorelemet találtunk - meg egy rettenetes fali fogast, amiről biztosan tudtam, hogy nem lesz maradása. Ennek pótlására a talált léceket használtuk fel, kicsit felturbózva. Fiam egész kicsi kora óta nagy Hupikék törpikék-rajongó; ezért az alacsonyabban felfúrt "gyerekfogast" aprajafalvásra festettem, és a saját gyerekkoromból átmentetett törpefigurákat csavaroztam rá akasztónak.

sd.jpg

A "felnőtt-fogas" úgy született, hogy valaha feltehetően polcként szolgáló bútorlapot kifurkáltam, és törött vagy számomra érdektelen konyhai eszközöket ragasztottam bele.

sd2.jpg

És persze jött velünk a réges-régóta szolgáló szobai állófogas is, amit a szüleim kertjében álló diófa kivágásakor készítettem egy kiszárított lakkozott ágból, amit karácsonyfatalpba állítottam.

sd4.jpg

Címkék: fogas hulladék deszka mesefigurák

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelle.blog.hu/api/trackback/id/tr725403528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása